Mitt blivande hem


Så här ser den alltså ut, min blivande lägenhet (kontraktet är inte skrivet än, men det borde inte vara några problem)
Den är på 37 kvm, hallen är relativt liten men det är ändå gott om plats för ytterkläder. Två stora garderober står där också, två andra i rummet. Denna ritning är inte riktigt skalenlig då rummer är lite större, stort nog att dela av i två delar; sovrum och vardagsrum. I badrummet är det nu dusch men jag planerar att köpa ett litet sittbadkar. I kokvrån, som egentligen inte är någon vrå alls får det faktiskt plats med ett litet bord :)
Balkongen är jättestor ca 4x 1,5 m och inglasad :)
Det återstår att se vilket skick den är i när jag får flytta in (på visningen stog det väldigt mycket möbler i lägenheten som både skymde golv och tapet) men jag ska nog kunna göra det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0